Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.05.2011 02:29 - Атаката , джамията
Автор: ruuter Категория: Политика   
Прочетен: 1581 Коментари: 2 Гласове:
7

Последна промяна: 28.05.2011 20:23

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
          Атаката , джамията цял ден едно и също .
        Имам съседи турци на село . Свестни хора . Ядат свинско , като колим прасето ги викаме , като правят сладкиши ние ходиме . Вече повече от 20 години си живееме така .  Ако знаете само как работят - душицата им излиза . Не се занимават с простотии защото нямат време  от работа . Говорим си и за религия . Винаги завършваме с цитат на Ленин  " по-близо до масите ".    : ) Тези хора искат да изпратят децата си в университет . Ние също искаме и им стискаме палци. Не знам дали се молят когато останат сами и не ме интересува . Никога не съм ги чувствал различни от нас.
       Има и други мюсюлмани - скоро гледах по телевизията репортаж от Пазарджик. Един "уахабит" с дълга раздвоена брада люпеше семки и се кълнеше колко е велик Аллах. Тоя не работи нищо. Срича нещо на език дето и той не разбира . Мангал от Пазарджик. Не искам да го познавам. Не искам да го каня на прасе и да му ям сладките. Тоя да го бият атакистите всеки ден малко ще му е. И аз ако съм там  и аз ще му ударя един шамар зад врата.
          А молитвите с високоговорители дразнят хората.Да си ги пускат в джамията вътре хич няма да ми прави впечатление.Ама ми прави впечатление, че не работят а се молят в работно време.Той Господ е един дали е Аллах или Христос и  не е в джамията нито в църквата , а в сърцето.И няма да се разсърди ако му се помолиш след като си свършиш работата за деня.Лозето не ще молитва а мотика.
        Та който не работи  - да яде шамарите ! Аз съм за шамарите !
          Вие?
 



Гласувай:
7



1. andrei - Протеста бе умишлено отправен на неправилният адрес.Защо не протестираха
21.05.2011 06:08
пред кметството,което е дало разрешението за озвучаването?Неудобен въпрос,нали! Петък беше работен,защо кметицата се скри и не дойде пред джамията ?По това ще разбереш колко искрен е бил протеста на УРА "патриотите,които са нищо повече от ортодоксални атеисти и комунисти,платени от руското посолство,за които различията между хората,вяра и човешки права и свободи са неудобни.Не се хващай на въдицата на ненормалника Сидеров и бандата лумпени.
цитирай
2. zaw12929 - господ е един те се молят, ние- не ...
23.05.2011 07:30
господ е един
те се молят, ние- не ходим на църква... затова имаме и омраза
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ruuter
Категория: Политика
Прочетен: 437348
Постинги: 226
Коментари: 205
Гласове: 268
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930